Blog Świata Artysty

Reklamacje i zwroty

Jak zwrócić produkt?

Krok 1

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz na naszej stronie (pobierz).

Krok 2

Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Możesz również zeskanować go i wysłać na nasz e-mail reklamacje@swiatartysty.pl.

Krok 3

Odeślij zwracany produkt na adres:

Świat Artysty
ul. Skotnicka 175
30-394 Kraków

Z dopiskiem: ZWROT

Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych "za pobraniem" (opłać przesyłkę z góry) oraz paczek nadanych za pomocą Paczkomatów.

Krok 4

Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jak wymienić produkt?

Krok 1

Postępuj zgodnie z instrukcją w punkcie Jak zwrócić produkt?

Krok 2

Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.

Reklamacja?

Krok 1

Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@swiatartysty.pl informację o produkcie który chcesz reklamować i jego wadzie. Możesz to wykonać w specjalnie przygotowanym formularzu (pobierz).

Krok 2

Zapakuj przedmiot, który chcesz reklamować i dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Krok 3

Odeślij wadliwy produkt na adres:

Świat Artysty
ul. Skotnicka 175
30-394 Kraków

Z dopiskiem: REKLAMACJA JAKOŚCIOWA

Krok 4

Po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zawartość przesyłki i przedstawimy meilowo dalszy plan postępowania z twoją przesyłką.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl