
Jak zwrócić produkt?
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje jedynie konsumentom, czyli osobom fizycznym dokonującym z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (jeżeli został wystawiony paragon). Odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcom (jeżeli została wystawiona faktura VAT).

Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Możesz również zeskanować go i wysłać na nasz e-mail reklamacje@swiatartysty.pl.

Krok 3
Odeślij zwracany produkt na adres:
Świat Artysty
ul. Skotnicka 175
30-394 Kraków
Z dopiskiem: ZWROT
Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych "za pobraniem" (opłać przesyłkę z góry) oraz paczek nadanych za pomocą Paczkomatów.

Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Jak wymienić produkt?

Krok 1
Postępuj zgodnie z instrukcją w punkcie Jak zwrócić produkt?

Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.
Reklamacja?

Krok 1
Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@swiatartysty.pl informację o produkcie który chcesz reklamować i jego wadzie. Możesz to wykonać w specjalnie przygotowanym formularzu (pobierz).

Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz reklamować i dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Krok 3
Odeślij wadliwy produkt na adres:
Świat Artysty
ul. Skotnicka 175
30-394 Kraków
Z dopiskiem: REKLAMACJA JAKOŚCIOWA

Krok 4
Po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zawartość przesyłki i przedstawimy meilowo dalszy plan postępowania z twoją przesyłką.
